אודות המִנהלת

העמותה לטיפוח הקריה לתעשיות מדע הר-חוצבים (ע”ר), המשמשת כמִנהלת הפארק, הוקמה בשנת 1993 על ידי חברות הפארק והרשות לפיתוח ירושלים במטרה לטפל בנושאים המשותפים לחברות הר-חוצבים: חזות הקריה, פיתוח הפארק, מתן שירותים לחברות ולעובדיהן, איכות החיים בפארק ההיי-טק וייצוג האינטרסים של הר-חוצבים מול הגופים והמשרדים הרלוונטיים.

בפארק ההיי-טק הר-חוצבים שטח בנוי של 330,000 מ”ר, 29 מבנים (עוד נוספים בשלבי בנייה) ומעל 250 חברות עתירות ידע וטכנולוגיה ונותני שירות שבהם מועסקים כ-9,500 עובדים.

מִנהלת הר-חוצבים יזמה בעבר את הקמת מערכת השלטים הפנימית, שדרוג מדרכות בקטעים שונים, עבודות גינון רבות, הפעלת חניונים ללא תשלום והבאת שירותים נוספים להר-חוצבים.   המִנהלת יזמה פרויקט לשדרוג הכניסות להר-חוצבים והחזית לאורך שדרות גולדה מאיר (בשת”פ עם עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים), שבמסגרתו הוצב שלט פיסולי בכל אחת משלושת הכניסות לפארק התעשייה, הוצבו פינות ישיבה ופנאי בחוצות ועוד. כמו כן, הועברו קורסים, אורגנו פורומים מקצועיים, הרצאות והופקו ירידים לעובדי הקריה.

מִנהלת פארק ההיי-טק הר-חוצבים אחראית גם על אתר האינטרנט של הפארק וכן על פרסום ניוזלטר רבעוני הכולל כתבות וחדשות בנושאי ההיי-טק העדכניים ביותר וכן חדשות על חברות ההיי-טק הפועלות בפארק. לרישום לניוזלטר יש להיכנס לכאן.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

דילוג לתוכן