למה כדאי להצטרף?

מִנהלת הר-חוצבים פועלת מזה יותר מעשור מול הגורמים התכנוניים והביצועיים ברשויות העירוניות והארציות על מנת להבטיח שהאינטרסים החשובים לחברות הר-חוצבים יישמרו. עקב כך נתפשת כיום המִנהלת על ידי הרשויות כגוף המייצג את חברות הר-חוצבים.

בימים אלה דנות הרשויות במספר תוכניות שיחוללו שינויים מהותיים בהסדרי התנועה והחניה בהר-חוצבים. לנושא זה יש חשיבות עליונה ועלינו להשקיע את מירב המאמצים על מנת להשפיע ולהגן על האינטרסים של כולנו. בנוסף, אנו בוחנים אפשרות להכשרת מגרשי חניה נוספים ולשדרוג התחבורה הציבורית המגיעה לפארק ההיי-טק הר-חוצבים.

שום חברה אינה יכולה (ואף אינה מעוניינת) לפעול עצמאית בתחומים אלה. 

במקביל לפעילות במישור הציבורי, נעשות פעילויות המיועדות לשפר את רמת החיים בהר: טיפוח הפארק על ידי עבודות גינון, הצבת פינות ישיבה, ריבוד רחובות, וחידוש מערכת שלטי ההכוונה המוצבים ליד כל בניין.

כמו כן, פעלנו בזמן האחרון להפחתה של כ-1,200,000 ₪ בתשלום ארנונה על ידי חברות שיושבות בהר-חוצבים באמצעות תיקון סיווג בעירייה, קיימנו פורומים מקצועיים (רכש, משאבי אנוש, בטיחות וביטחון) ושדרגנו את הניוזלטר הממצב את הר-חוצבים כפארק היי-טק מוביל בישראל. אתר האינטרנט של הפארק ולוח הדרושים שבתוכו – אשר מניב תוצאות טובות מאוד – שודרגו אף הם.

בתחום מתן שירותים מיוחדים לעובדי הר-חוצבים – מאות עובדים נהנו מהטבות התרבות והפנאי שהצענו על ידי מינוף כוח הקנייה של כלל עובדי הר-חוצבים.

דוגמאות אלו ממחישות שוב כי קיומה ופעילותה של המִנהלת חיוניים ותורמים לכלל החברות בהר-חוצבים. כדי להמשיך ולייצג את חברות ההר באופן הנאמן והטוב ביותר אנו זקוקים להשתתפותכם ותמיכתכם הפעילה.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל יתר החברות שכבר עשו זאת, כדי שיחד נצליח להתגבר על האתגרים העומדים לפנינו.

נשמח לתאם פגישה, כדי להרחיב על פעילותנו ולהשיב לשאלות.

ניסן ליבליין, מנהל
מִנהלת הר-חוצבים

דילוג לתוכן